جهاد گرانِ سایبری

جهانشاه رشیدیان11719_10200942418952141_404285162_n

اینان ارتش سایبری رژیم اسلامی هستند که بگفته نمایندهِ خامنه ای تعدادشان ۳۵٬۰۰۰ و هزینه گزافِ سالانه آنان ۷۶ میلیون دلار از بیت المال میشود تا مبارزه با دشمنان اسلام و رژیم اسلامی در شبکه های اجتماعی و دنیایِ مجازی میسر شود. طرح تشکیل ارتش سایبری ایران از سال ۸۴ توسط سپاه طرح شد و یکی از سلاح های سیاسی ـ فرهنگی رژیم اسلامی علیه مخالفان خود است.

در میان اینان کارشناسانی با یک تکنولوژی در رده ای بالا، گفته می شود پنجمین در جهان، هستند که در صنایعِ نظامی، نفت، تأسیسات اتمی رژیم کارشان ارسال پارازیت، جاسوسی و تخریب رقبای خارجی است ولی بحث این مقاله نیست بلکه حضور اوباشِ این ارتش در شبکه هایِ اجتماعی مورد نظر است  که برای  برای دفاع از بقاِ رژیم اسلامی با هر رنگ و ترفندی و  هاک کردن حساب ها, سایت ها و کاربران در شبکه هایِ اجتماعی مانند تویتر و فیسبوک فعالند.

این جهاد گران سایبری ممکن است در فیسبوک با نامی پارسی، عکسی برازنده، ادابیاتی چپ، ملی، سکولار،…وحتی ژست اپوزیسیون ظاهر شوند. هدف نهائی این ارتش مزدور فریب ایراینان مردد، پیشنهاد مزدوری، تخریب و نفاق در میان گرایشات مختلف اپوزیسیون است. انان بهر دری میزنند٬ زمین را به آسمان می دوزند تا  تنها راه معقول را در حفظ و بقاِ رژیم اسلامی القا کنند. آنان با گزافه گوئی به شما قول اصلاح رژیم میدهند و دشمن را آنسوی مرزها معرفی میکنند که گویا در کمین است تا در صورت سقوطِ رژیم کشور را تیکه پاره کند.

ممکن است عوامفریبانه، با سیاه بازی، فرار به جلو و سالوسی یک مقصر انتقادی سطحی به مسؤلان رژیم کنند. ممکن است برای جلب اعتمادِ مردم در بند به چهره های سوخته نظام یا مهره هایِ بسیار بد نامی مانند سرداران سپاه، شکنجه گران، اختلاس گران، چماق کشان و اسید پاشان رژیم انتقاد کنند و یا با بازداشت های فعالان سیاسی همدردی کنند، کمی هم به رشد تورم یا فساد…هم اشاره ای کنند ولی خط قرمز آنان نظام و اسلام است که هیچ انتقادی به این دو نمیشود. ولی هدف اصلی آنان حمله به اپوزیسیون بر انداز و تخریب شخصیت فعالان آن است.

ممکن است برای جلب اعتمادِ مردم در بند به چهره هایِ سوختهِ نظام یا مهره هایِ بسیار بد نامی مانند سردارانِ سپاه، شکنجه گران، اختلاس گران و اسید پاشان رژیم انتقاد کنند و یا با بازداشت هایِ فعالانِ سیاسی همدردی کنند، به رشدِ تورم یا فساد…هم اشاره ای کنند ولی خطِ قرمز آنان نظام و اسلام است که هیچ انتقادی به این دو نمیشود.

جهاد گران سایبری در فیسبوک، تویترو اسکایپ تا کنون حساب‌های کاربری ایرانیانِ اپوزیسیون را هاک کرده و یا آنان را پیوسته مورد تهدید و افترا قرار داده اند. ارتش سایبری رژیم اسلامی با ارتش های ساببری کره شمالی و سوریه همکاری می کنند.

همه جهاد گران سایبری مسلمان نیستند بلکه همچنان از میانِ ایرانیان خود فروش در داخل و خارج بسیج می شوند. همکارانی نیز در میان آنان با یک بینش توده ای ـ اسلامی پیدا میشوند که به دلائل ایدئولوژی از انقلابِ ۱۳۵۷ در جبههِ رژیم اسلامی بوده اند. برخی نیز فارغ التحصیلان رشته هایِ مناسب هستند که دوران خدمتِ وظیفه را سپری و گاهی هم در پایان سربازی استخدام می شوند. وظیفه “رسمی” آنان مبارزه با هجوم فرهنگِ “مبتذل” و غیر اسلامی و هم چنین دفاع از منافعِ ملی است که در عمل در جهت فیلترینگ سایت ها و یا هاک کاربران منتهی میشود. نتیجه آن تخریب و فیلتر شدن بیش از ده میلیون سایت اینترنتی، شناسائی و دستگیری بلاگ نویسان، هاک کرد سیستماتیک کاربران خاطی و حمایتِ تبلیغاتی وسیع ولی متنوع از بقاِ رژیم اسلامی است.

ارتش سایبری گاهی در راستای تضادهای و دعوا های جناح های رژیم هشداری به سایت ها و رسانه های اصلاح طلبان حکومتی مانند رادیو زمانه، بی بی سی، سایت جرس، صدای امریکا … میدهد و آنان را هاک یا توسط پارازیت ضعیف میکنند. ولی “جهاد الکترونیکی” ارتش سایبری علیه مخالفان کلیت نظام و دشمنان اسلام است و این خط همیشگی قرمز آنان است.

10489814_815081978504640_5041302932565452766_n

ارتش سایبری در خارج از میان چند دسته ایرانی تشکیل می شود:


ـ خود فروشانی که از تخریب شخصیت دیگران ارضا میشوند و خوشحالند که کارشان توهین و افترا به دیگرن است.
ـ ایرانیانی که توان ندارند زبان و فرهنگ غرب را فرا گیرند لذا عقده و نفرت از غرب آنان را به جبهه “ضد غربی” رژیم اسلامی میکشاند.

ـ برخی از جبهه ضد امپریالیستی که در نهایت ترجیح میدهند از رژیم ” ضد امپریالیستی” اسلامی در ایران و منطقه حمایت کنند.

تنها راه شناسائیِ اوباش جهاد گرانِ سایبری مطالبِ متضاد و پرت و پلایِ آنان است.همچنان اشتباهات در ویرایش مطالبی است که شفاهاً یا خلاصه به آنان ابلاغ می شوند و این مزدوران بی سواد مرتکب اشتباه می شوند. میتوان تصور کرد که ارتش سایبری به صورت تیمی با رئوسی مشخص که توسط سرپرست تیم دیکته میشود کار میکنند ولی از آنجا که فهم و منطق پائینِ این اوباشِ سایبری نازل است از چنین اشتبا های مبرا نیستند و بدین گونه خود را لو میدهند.

 

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.